.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری در مجلس؛ دو نماینده دست به یقه شدند
در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، مجتبی ذوالنوری به دنبال جمع‌آوری امضا به منظور استیضاح رئیس مجلس بود که با اعتراض بهروز نعمتی مواجه شد.

 در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، در حالی که مجتبی ذوالنوری، نماینده قم و عضو فراکسیون ولایی مجلس به دنبال جمع‌آوری امضا برای استیضاح علی لاریجانی، رئیس مجلس بود، بهروز نعمتی، نماینده نزدیک به علی لاریجانی با مشاهده این طرح، آن را از دست ذوالنوری قاپید و به بیرون از مجلس رفت.

 ذوالنوری به دنبال بهروز نعمتی رفت و دقایقی بعد همچنان به دنبال جمع‌آوری امضا برای این طرح بود که با اعتراض بهروز نعمتی مواجه شد. این دو نماینده دست به یقه شدند. البته درگیری طولی نکشید و به سرعت دو نماینده از یکدیگر جدا شدند.

 گفتنی است پیش از این محمد جوادابطحی، نماینده خمینی شهر، در خصوص چرایی طرح استیضاح علی لاریجانی گفته بود: لاریجانی نمی‌تواند به نام مجلس تصمیم بگیرد. مجلس تاکنون 2 بار با افزایش قیمت بنزین مخالفت کرده و آقای لاریجانی در جلسه سران نظر خودش را داده نه نظر مجلس را.

این درگیری ها در حالی است که به گفته ابطحی، استیضاح علی لاریجانی دستکم 30 رای دارد. بنا بر آیین نامه داخلی مجلس، استیضاح رئیس مجلس نیاز به دست کم 25 رای دارد.

جمع آوری امضا برای حسن روحانی نیز به جریان افتاده است. شنیده می شود که حدود 50 امضا از نمایندگان جمع شده اما این استیضاح نیاز به امضای دو سوم نمایندگان را دارد یعنی 194 نفر.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.